Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Rebecka - 30 juli 2008 11:40

Här är mitt bidrag till http://mariesscrappelliscrapblogg.blogg.se utmaning. där man skulle välja en rad på hennes bingobricka och ha med dom sakerna på sin layout. jag valde den överste vågräta raden med akrylfärg, brads, filt och blommor. Akrylfärgen har jag målat runt cardstocken, bradsen är dom grön "spräckliga" runda grejerna i högra hörnet, filten är dom rosa hjärtana och blommorna är blommorna :P


lo
Av Rebecka - 30 juli 2008 11:37

Här är mitt bidrag till www.knorrigt.com bloggparty utmaning. utmaningen var att lifta hennes layout tittut. och när jag såg den så visste jag precis vilken bild jag skulle ta. det är en bild på min kusin som är ungefär 3år. och hon tittar just ut från hennes mosters rygg där hon gömt sig. Men det jag liftat är själva tittut "temat" och upplägget :) jag ska även skriva på journalingrutan om min kusin men det har jag inte gjort ännu :p


lo
Av Rebecka - 30 juli 2008 11:36

Ett kort till http://annesscrapperi.blogspot.com/ bloggparty utmaning. :)


Ovido - Quiz & Flashcards