Alla inlägg under september 2008

Av Rebecka - 23 september 2008 18:56

här är ett kort jag har gjort till kort i fokus september utmaning som du kan hitta här http://kortifokus.blogspot.com/2008/09/mnadens-fretag-september-tingtura.html


Av Rebecka - 23 september 2008 18:46

nu har jag äntligen fått mina promakers! :D som jag har längtat! dessa kort visade jag i bloggen typ förra månaden men då med världens sämsta kvalla på fotona. så här kommer korten igen med bra kvalla på fotona och färglagda motiv :D


Av Rebecka - 20 september 2008 15:36

Jag vann i bloggpartyt hos http://susny.blogspot.com/ och min vinst fick jag för nån dag sen, men självklart tänkte jag inte på att ta kort på den men, jag fick iallafall bland annat en jul hÄngel stämpel, punchinella, ett 6*6album, blommor, och annat som jag inte kommer på nu :D det var iallafall JÄTTE mycket, tack så hemskt mycket! :)


sen har jag även fått en RAK av "Iddegirl" http://idashobbyblogg.blogspot.com/ kommer bild sen (fasst inte så bra) men det var verkligen en STOR rak, papper, blommor, band, m.m

Av Rebecka - 14 september 2008 15:59

jag gjorde även ett kort till rosa, brunt, vanilj utmaningen :D


Av Rebecka - 14 september 2008 15:58

en utmaning på febern var att använda färgerna rosa, brunt, vanilj i huvdsak.


Av Rebecka - 14 september 2008 15:55

mer magdas feber

här kommer en lo som jag blev väldigt nöjd med :)

använd ett stämpelmotiv på din layout:

skapa en layout med känsla av stillhet:

skiss:

lo
Av Rebecka - 14 september 2008 12:51

ett god jul kort till magdas feber :)

gammeldags julkort:


Ovido - Quiz & Flashcards